Model Heleen

Lichtmeten doe ik nooit, ik schiet er gewoon op los en ben uitsluitend bezig met compositie.........AJL schreef:Mooi idee...witte bruidsjurk is wel wat te bleek(hoe hebt ge het licht gemeten?)

Gaaf dat je je eigen verhaal kwijt kan, dat is ook juist mijn bedoeling. Ik heb deze ideeën in mijn hoofd maar er niet altijd een compleet verhaal bij. Het is dan ook juist mijn uitdaging om mensen het verhaal zelf in te laten vullen, ieder zijn eigen idee.......gjdenbesten schreef:Mooie foto die een verhaal verteld. Dat verhaal kan zelfs bijvoorbeeld twee kanten op. De zwarte weduwe wil weer maagd zijn....Of na je huwelijk ga je toch weer je zwarte kant leven
.
Kortom mijn fantasie kan hier veel mee, en daarom vind ik het een goede foto.

Ja haha dat scheelt een lichtmeter van een paar honderd euro... Geheugenkaartjes zijn een stuk goedkoper. Ik vind de foto wel een leuk idee. De zwarte paspop is helemaal passend in de foto.Hans Vink schreef:Lichtmeten doe ik nooit, ik schiet er gewoon op los en ben uitsluitend bezig met compositie.........AJL schreef:Mooi idee...witte bruidsjurk is wel wat te bleek(hoe hebt ge het licht gemeten?)