Ik heb even een nieuw topic aangemaakt van de foto's, enerzijds om de max van 8 foto's niet te overschreiden en anderzijds zodat, voor degene die dat wil, terug kan kijken naar de eerst geplaatste foto's (viewtopic.php?f=7&t=24756)
De foto's zijn gemaakt met mijn compact welke alleen in JPEG kon fotograferen. Gaat hier dan ook met name om de compositie en de nabewerking hoe die 'voelt' bij jullie! Het idee dat ik had bij de foto's is om enigszins wat kleur (groenig/militair) nog te laten zien, met de nadruk op een wat sombere sfeer gezien de setting (ww2). Alleen de laatste foto is iets lichter aangezien hier twee legeronderdelen elkaar na felle strijd ontmoeten.
01

02

03

04

05

06

07

08

De foto's zijn gemaakt met mijn compact welke alleen in JPEG kon fotograferen. Gaat hier dan ook met name om de compositie en de nabewerking hoe die 'voelt' bij jullie! Het idee dat ik had bij de foto's is om enigszins wat kleur (groenig/militair) nog te laten zien, met de nadruk op een wat sombere sfeer gezien de setting (ww2). Alleen de laatste foto is iets lichter aangezien hier twee legeronderdelen elkaar na felle strijd ontmoeten.
01

02

03

04

05

06

07

08

Stukken beter! zo zonder logo en de kleurstelling is perfect. voor de rest vond ik het al mooie foto's
In die periode waren die lui ook niet zo fris haha Daarbij heb ik juist voor dit gekozen omdat ik niet het geijkte zwart/wit of sepia wilde gebruiken. Heb hier mijn eigen draai aan de combi verleden/heden gegeven.