Dit is mijn eerste post hier, ik zal me binnenkort ook even voorstellen zoals ik dat hoor te doen.
Deze foto heb ik gemaakt onderweg naar werk.

f7,1 1/125 iso100
laat maar horen...
Bob

Maribex schreef: ik denk dat ik zelf een reepje van de onderkant zou hebben af gehaald, zodanig dat de weg links precies uit de hoek komt. Denk dat je van die zwarte voorgrond dat reepje niet zult missen.
Gemini schreef:Wanneer kunnen we komen logeren?
hier

Gemini schreef:MOOI!!!!
Wanneer kunnen we komen logeren?

Een iets hoger standpunt had niets uitgemaakt, in dit geval lag ik op de grond, maar als ik stond was het standpunt wel anders maar zag je niets meer van de weg omdat die een groot camber heeft.Zou alleen een iets hoger standpunt hebben genomen hier,
zodat er wat meer blik op de weg zou zij
Ik vind de kleuren wel wat vreemd, en met name de grote verscheidenheid daaraan maken het beeld wat onrustig.
Zou ook dat randje waar Maribex het over heeft eraf hebben gehaald.

bobvanduin schreef:Ik ga me hier welligt niet gelieft mee maken, maar vooruit, hier gaat ie:
Ik begrijp dat jullie dat vinden, wat ik wel opvallend vind is dat iedereen dat een keer gemeld moet hebben, het lijkt haast of we hier aan het stemmen zijn of dat randje wel of niet weg gaat...Dat randje gaat niet weg om diverse redenen, 1 rede is al eerder door mij gegeven, de andere rede is omdat er dan geen hoogte overblijft van de foto, ik wil geen foto met verhouding 1:2 hebben en van de zijkanten ga ik ook niets afhalen om redenen die jullie vast kunnen raden.
Het is goed dat iedereen zijn mening geeft over een foto, ook negative opmerkingen zijn welkom bij mij, maar we moeten er wel voor zorgen dat we zelf kritisch naar een foto blijven kijken en niet klakkenloos de opmerkingen van anderen gaan kopieeren.
Jij hoeft het niet met mij eens te zijn, en andersom.