Exposure Time = 1/160"
F Number = F11
ISO Speed Ratings = 100
Focal Length = 35mm

Goh, fijn Martijn dat je de moeite neemt te onderbouwen, bedankt voor je bijdrage!martijn1 schreef:registratie

Paul, zou ik misschien antwoord op mijn vraag mogen, niet dat ik drammerig wil zijn hoor, maar door zelf te beschrijven wat je van je foto vind, dwing je jezelf kritisch te kijken en kun je zelf dingen gaan zien. Ik zoek dan niet naar een antwoord als "mooi" of "niet mooi", maar " ik vind de foto mooi omdat....."Paul 2 schreef:Bedankt voor het commentaar.

Paul, zou ik misschien antwoord op mijn vraag mogen, niet dat ik drammerig wil zijn hoor, maar door zelf te beschrijven wat je van je foto vind, dwing je jezelf kritisch te kijken en kun je zelf dingen gaan zien. Ik zoek dan niet naar een antwoord als "mooi" of "niet mooi", maar " ik vind de foto mooi omdat....."[/quotebobvanduin schreef:Paul 2 schreef:Bedankt voor het commentaar.

bobvanduin schreef:Paul, mag ik vragen wat je zelf van deze foto vind?
Mijjn mening: De foto staat scheef, de contrast is achteraf te veel verhoogd, de compositie is wat saai, er gebeurd niets. Het zou bijvoorbeeld al veel leuker zijn als er 1 paard opgekeken had, of als de achtergrond nog wat leuke details had.