Kleine pimpel
- Reko
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mijn eerste reactie toen ik je bericht las..... wtf wie plaatst er nu een bericht over met de titel "kleine piemel"
Tja lezen is een vak zullen we maar zeggen! Evenals fotografie en daar ben je behoorlijk bedreven in als ik deze plaatjes zo zie!
Kan bijna niet kiezen tussen 1 en 2 maar als het dan echt moet.... foto 1 door de pose van de vogel en het kleurverloop in de achtergrond!
Zowel foto 1 als 2 erg fraai qua compositie, kleur scherpte
Tja lezen is een vak zullen we maar zeggen! Evenals fotografie en daar ben je behoorlijk bedreven in als ik deze plaatjes zo zie!
Kan bijna niet kiezen tussen 1 en 2 maar als het dan echt moet.... foto 1 door de pose van de vogel en het kleurverloop in de achtergrond!
Zowel foto 1 als 2 erg fraai qua compositie, kleur scherpte
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Heel mooi!!!
Erg fijn belicht, dit beestje wil nogal eens de neiging hebben om te hard in de kleuren op een zonnige dag op de plaat te komen. Hier heb je fijne heldere kleuren en aangename contrasten. Scherpte is fijn gestoken en laat veel details in verendek, gelaat en snavel zien.
Mooie herfstachtige tinten in de achtergrond. Voor mij is de eerste de meest aangename, bij de tweede vindt ik de takjes in de onscherpte iets onrustig.
Erg fijn belicht, dit beestje wil nogal eens de neiging hebben om te hard in de kleuren op een zonnige dag op de plaat te komen. Hier heb je fijne heldere kleuren en aangename contrasten. Scherpte is fijn gestoken en laat veel details in verendek, gelaat en snavel zien.
Mooie herfstachtige tinten in de achtergrond. Voor mij is de eerste de meest aangename, bij de tweede vindt ik de takjes in de onscherpte iets onrustig.
- Ebbot
- Lid

Ik ben blijkbaar de enige die de lichte blauwwaas ziet die optreedt bij wisselend bewolkt weer als je geen polarisatiefilter gebruikt?
Voornamelijk op de takjes en overige achtergrond, maar het valt mij erg op.
Op dat dan na ga ik wel weer me met m'n voorgangers: erg leuke foto's - compo, belichting en scherpte.
Voornamelijk op de takjes en overige achtergrond, maar het valt mij erg op.
Op dat dan na ga ik wel weer me met m'n voorgangers: erg leuke foto's - compo, belichting en scherpte.
- wwestendorp
- Lid

Super mooi
Ben jaloers!
Hebben deze vogels blauwe poten?
Ik heb er de laatste dagen ook een paar in de tuin. Eens kijken als ik ook zulke mooie opnames kan maken.

Ben jaloers!
Hebben deze vogels blauwe poten?
Ik heb er de laatste dagen ook een paar in de tuin. Eens kijken als ik ook zulke mooie opnames kan maken.

- Paul Cools
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Zeer mooi, beide erg sterke platen.
martijn1 schreef:respect