dead tree...+update
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mooie foto alhoewel ik de blauwkleur een beetje té vind. Ook is de foto vrij soft. Is hij wel naverscherpt na het verkleinen?
- richard75
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Wolves fotografie schreef:Mooie foto alhoewel ik de blauwkleur een beetje té vind. Ook is de foto vrij soft. Is hij wel naverscherpt na het verkleinen?
volgens mij is ie niet naverscherpt na het verkleinen.
het blauwe is idd iets meer dan het origineel was maar das kwestie van smaak.ik vond het wel wat hebben
thanks
- Akira
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Vind het wel vet hoe de maan zichtbaar is naast die zwarte takken. Tikkie naverscherpen en het is eigenlijk best een goede plaat
Enige is dat de takken rechts van deze boom het geheel een beetje druk maken, mja, dat nemen we maar voor lief 
Enige is dat de takken rechts van deze boom het geheel een beetje druk maken, mja, dat nemen we maar voor lief 
- momentum60
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Kan zo op de cover van een griezelboek...
Kleurstelling komt op mij niet zo vreemd voor. Mooi hoe je die maan zo hebt gekregen... Is die erin geshopt?
Kleurstelling komt op mij niet zo vreemd voor. Mooi hoe je die maan zo hebt gekregen... Is die erin geshopt?
- richard75
- Lid

- Contacteer:
momentum60 schreef:Kan zo op de cover van een griezelboek...
Mochten we echt zo'n maan hier hebben zou ik buiten slapen
Die is er idd ingeshopt.
Inmiddels is er een update...ik twijfelde er even nog aan om ook een paar kraaien erbij te shoppen