foto 1 vind ik te licht en teveel geel in zitten 60 procent van de lucht is overbelicht . foto 2 doet daar in tegen een stuk beter. de voorste onscherpe deel mag er van mij wel af. windkracht 8 aan zee is een mooi schouwspel.
Hmmm... aparte foto's die wel iets hebben. Ook mijn voorkeur ligt bij nummer 2 vanwege de duidelijker opbouw, de kleur in het water en vooral de belichting van de lucht. Ook ik heb iets moeite om scherpte te vinden in beide foto's, het gebied wat je scherp hebt willen afbeelden is wel erg ondiep.
foto 1 vind ik te licht (de lucht), dat vind ik onprettig kijken. Maar de 2e foto vind ik mooi en bijzonder. De warme kleuren van de voorgrond "botsen" lekker met de ruige zee op de achtergrond!
Mmm, aparte foto's die me op de een of andere manier weten vast houden! Eerste vind ik iets minder dan de tweede eigenlijk alleen vanwege de felle lucht, vind dat 'wazige' licht wat voor het duingras valt sfeervol, geeft me een zomers gevoel. Laatste kijkt qua kleuren en belichting een stuk prettiger weg. Denk wel dat de plaat nog sterker was geweest als de scherpte exact op de rand van de het duingras had gelegen, dat was het contrast tussen het scherpe gras en de wazige woeste zee nog groter geweest...
Aparte opnames waarvan de 2 het sterkst overkomt.... Iedereen zou kiezen voor een scherpe zee terwijl er hier een wat vreemd scherpte verloop is die foto foto draagt. Denk dat het gras iets meer contrast zou geven zodat de scheiding tussen het lichte en donkere gedeelte van het gras iets sterke wordt.