Ben wat met de kadertjes aan het oefenen met elemends 8. Zus en ik kwamen er eerst niet uit maar met de tip van Henry is het dit geworden. En buiten het kadertje hoop ik dat de foto ook nog wat is is.
Gr julia-V
Belichting :1/100. Diafragma :9. Iso :200. Brandpunt :62mm. -0.3-stap.
Vind het wel een fijne plaat, mooie kleuren, mooi die mist. Kadertje is ok. Ik vind een kadertje juist wel mooi, als het subtiel is. Een kadertje maakt het voor mij af. Ik vind juist een losse foto vaak minder mooi. Wat jouw kadertje betreft, ik zou hem wat smaller maken en de rand onderin ook, maar dat is mijn smaak
Fraaie sfeervolle opname, ik scrolde net even tot waar links het donkere gras begint en dan vind ik het net wat lekkerder kijken, het lichtere gras maakt dat ik steeds naar beneden ga kijken
Heb altijd het gevoel dat een kader wat toevoegd aan de kijkindruk... Bij een zwart kader bv lijken de kleuren en bij zwart/wit het contrast beter uit te komen.... Niets mis mee. !
Als je het kadertje een kleur wil geven die ook in de foto voor komt (wat ik zelf nog wel eens wil doen), dan deze kleur met het pipet gewoon in de foto selecteren.