~Jammer dat dat hekje nu gedeeltelijk voor het bankje staat. Maar je hebt niet alles in de hand. Ik vind in ieder geval wel dat je er goed geslaagd in bent om een mooie plaat neer te zetten met zo'n kruis er in. Ik heb het al vaker geprobeerd, maar mij is het nog niet gelukt
Heel erg mooi gezien Mooie compo Maar vind het geheel ook iets te blauw maar ik ben even aan het shoppen geweest en er dit van kunnen maken,het blauwe iets verminderd. Als je het niets vind dan zeg je het maar dan haal ik hem zo weer weg
Waarom heb je hier eigenlijk voor ISO800 gekozen?. Je hebt een sluitertijd van 1/8sec dus ik neem aan dat je een statief gebruikt hebt? Waarom dan niet ISO200 of eventueel ISO100?
prima opname en zowel blauw als de update zijn geslaagd. Want bij de update vind ik lucht bovenin wat kaal geworden terwijl bij het blauw dit netjes verstopt is.
Oke ben zelf toch nog wat aan het stoeien gegaan. (want Louise reageerd niet meer )Bedankt shooter voor de uitleg. En de iso 800 was een foutje vergeten tereug te zetten #1
Julia-V schreef:Inderdaad de update heb je mooi gedaan louise. Maar aan welke schuifjes heb je nu gezeten. Vertel
Hier is ze weer hoor Ik ben naar Enhance - adjust color - remove color cast ,gegaan. En dan met de pipet klikken op zwart witte of grijze stukken tot je een goede kleur krijgt. Of het zo iedereen doet weet ik niet maar ik vind het wel werken