1 is netjes, 4 en 5 ook waarbij ik bij 4 nog een randje van onderen af zou halen. Ik vind in potentie 2 het best, maar dan moet er wel een stukje van links af, zodat je die reling kwijt bent en misschien een stuk van onderen, zodat de horizon op 1/3 van onderen uitkomt.
Grappig vind ik dat de plaat die gekozen is voor TC voor mij de minst aantrekkelijke is.
Opnames zijn mi wel geslaagd...., en gefeliciteerd met de TC! Maar toch heb ik altijd wat moeite met dit soort bergfoto's.... Het is vaak veel van hetzelfde. Kan natuurlijk ook niet anders omdat die bergen niet veranderen,maar wat ik bedoel is dat het vaak standaard opnames zijn; mis vaak wat eigens...., iets wat zo'n opname net boeiender maakt dan de rest....
Erg mooie serie, met mooie compsoities en kleuren.
In foto 2 vind ik die rand links een beetje nutteloos. Ik zou hem of meer in beeld hebben gebracht, of helemaal weglaten. zoals het er nu op staat, lijkt het net of hij er per ongeluk op staat.
In foto 3 is het jammer dat de planten er allemaal een beetje half opstaan en afgehakt zijn
1 erg mooi. Jammer dat die niet door en door scherp is. 2 jammer van de weg links. 3 top maar geel volgens mij 4 echt de beste van de serie wat mij betreft