De eerste vind ik wat saai, sorry. De tweede is naar mijn smaak veel beter. Wel zou ik daar de boom met de paarden ernaast veel minder centraal willen zien. Wanneer de boom (met de paarden ernaast) meer naar rechts had gestaan en er links meer omgeving te zien was geweest, had ik hem helemaal goed gevonden.
Vind foto 1 wel heel mooi,mist maakt deze foto somber maar wel mooi en rustig Foto 2 daarin ga ik met mijn voorganger mee,wel mooi gezien maar iets te centraal
En mistig was het ! Moest vanmorgen wel ff wachten tot ie eindelijk doorbrak. Gaf wel heel mooie luchten. Foto 1 doet mij niet zo veel de tweede is beter maar had idd niet zo centraal moeten staan is ook mijn mening
Ja ik vind de eerste eigenlijk ook wel fraai van kleur en sfeer. Spannend is hij niet maar toch kijkt hij wel fijn. De 2e heeft ook wel wat en de paarden geven hem net iets extras.
Valt niet mee om bij mist aansprekende foto's te maken, maar bij foto 2 vind ik dat mede dankzij de paarden toch heel aardig gelukt. Intrigerend (of afleidend?) vind ik dat witte puntje in beeld, een koplamp? Foto 1 is qua compo niets mis mee, maar mis toch iets van een aandachttrekker. Als ik me niet vergis heb ik dit landschap vaker gezien?