i am having fun hoor!
ik blijf bezig zeg!
afijn, moest eerst nog ff tanken, want het autootje was zowat helemaal leeg, en daarna maar weer ff op pad door de polders..
deze keer met de teletoeter, en dat is ook wel es fijn...
landschapjes, en wat beessies in de sneeuw, dus daarom in overige foto´s...
F1

F2

F3

F4

F5

F6

ik hoop dat het een beetje in de smaak valt.. ik ga nou weer ff opnieuw op pad, met de hondjes, daarna nog een rolletje inleveren, laten ontwikkelen en inscannen, en ik moet ook nog effies om boodschapjes...
als ik thuiskom. zal het alweer vrij donker zijn, denk ik, en dan gaan we beginnen aan de warme prak.. ik heb wel zin in een of ander stamppotje met een stukkie spek, of een rookworst of zo...
exif zitten zoals altijd nog in de plaatjes..
groetjess, alex!
ik blijf bezig zeg!
afijn, moest eerst nog ff tanken, want het autootje was zowat helemaal leeg, en daarna maar weer ff op pad door de polders..
deze keer met de teletoeter, en dat is ook wel es fijn...
landschapjes, en wat beessies in de sneeuw, dus daarom in overige foto´s...
F1

F2

F3

F4

F5

F6

ik hoop dat het een beetje in de smaak valt.. ik ga nou weer ff opnieuw op pad, met de hondjes, daarna nog een rolletje inleveren, laten ontwikkelen en inscannen, en ik moet ook nog effies om boodschapjes...
als ik thuiskom. zal het alweer vrij donker zijn, denk ik, en dan gaan we beginnen aan de warme prak.. ik heb wel zin in een of ander stamppotje met een stukkie spek, of een rookworst of zo...
exif zitten zoals altijd nog in de plaatjes..
groetjess, alex!

Het oog ziet dit soort foto's toch vaak wel met sneeuw en mist door de lucht maar zwart is toch vaak zwarter dan op deze.