De tweede met de hele bomen doet het voor mij beter. Had je ook in het andere formaat kunnen bereiken door meer uit te zoomen Ander formaat heeft mijn persoonlijke voorkeur omdat dit beter te bekijken is op een beeldscherm
Foto 1 vind ik wat recht toe recht aan maar hier is de sneeuw wel (nagenoeg) wit en de horizon staat recht. Bij foto 2 is dit niet het geval, de sneuuw is wat blaauwig en de horizon staat erg scheef. Ook vind ik de compositie niet helemaal je-van-het. Ik denk dat als je meer nadruk had kunnen leggen og diagonale lijnen (van de sloot en de bomenrij) dat het een mooie plaat had kunnen worden.
nette serie, maar alletwee hebben ze verbeterpunten. Bij #1 jammer dat de paal niet vrij van de boom staat. #2 iets te veel onnodige sneeuw voorin, kunt wel missen tot de opstaande grasrand.
Kan me bij de opmerkingen van de voorgangers aansluiten, dus ook voor mij foto 2 favoriet, met enkele kanttekeningen. Daarentegen vind ik dat foto 1 qua compositie de meeste potentie heeft, maar dan met een iets andere uitsnede, waarbij de bomen niet afgesneden worden.