Metin bedankt voor je reactie Amsterdam is toch ook 1 grote chaos? Dit is overigens delft, en bij het station ook heel allerdaags. Maar wel een doorn in het oog van het bestuur, dus met grote regelmaat worden alle fout geparkeerde fietsen verwijderd. De fiets kan je dan tegen betaling van 10 euro terug halen. Er worden erg veel mensen boos over, maar eigenlijk is het een erg kleine boete toch? De grootse klap is wel dat je een nieuw hangslot voor je fiets mag gaan kopen
Pipanda... ik heb zo'n idee waar jouw chaos-foto over gaat Het zijn twee nette foto's, maar ze houden mijn aandacht onvoldoende vast. De eerste wel iets meer dan de tweede
Henry, mijn chaos foto gaat niet over fietsen Als ik tussen deze 2 had moeten kiezen was het overigens de 2e geworden. Toch wat meer chaos als de 1e foto imo.
Foto 2 geeft inderdaad veel meer chaos aan dan foto 1. En foto 1 daar moest ik dan wel om lachen. Ik zou daar toch op een fel gekleurde met bloemtjes fiets hebben, vind ik hem sneller lol !!
Bij foto 1 zou ik de achterkant van de fiets links weghalen..... Leuke foto en goed gezien ! Op foto 2 staan mi teveel "onderwerpen" ( een toren, mensen, een halve afdak) die de aandacht opeisen waardoor zelfs de chaos aan fietsen toch wat genuanceerder overkomt.... Ook doordat de fietsenchaos relatief klein in beeld is vind ik het niet overkomen als een echte chaos Aan de andere kant kan het teveel aan onderwerpen ook chaotisch overkomen.....
pipanda Mijn voorkeur gaat uit naar #2.zowel vanwege de compo als de fijne kleurweergave. De eerste vind wat onsamenhangend, een nette fiets en dan een brug verder een onduidelijke chaos