mooie opname voor mij, maar ik vind de achtergrond te druk en zeker het vertikaal twijgje rechts trekt de aandacht van de duif weg, doordat het de andere tak kruist. ( twee takken in verschillende richting trekt de aandacht. Mijn andere hobby is bonsai en daarbij worden ook alle kruisende takken verwijderd omdat ze de aandacht van de totale boom weghalen)
Ja ik vind het ook een mooie plaat. Ik heb ook zo'n dominante duif die alsmaar de baas speelt. De achtergronddrukte is vaak moeilijk te ontlopen, maar ik ben het er wel mee eens met mijn voorganger Mijn Bonsai's staan nu binnen en te wachten tot het voorjaar wordt.
Lekkere scherpe en heldere plaat! Duif staat er niet in zijn aller charmantste houding op Vind de rijp op de takken een mooie bonus. Geeft de plaat een heerlijk winters sfeertje mee. Zou nog wel een stukje van de bovenkant afhalen
Vind dit ook een hele mooie plaat Leuk met die veertjes en het rijp op die takken is erg mooi Tja....misschien hooguit 2 cm van boven eraf halen,twijfel