Toch naar het werk kunnen genieten van het mooi weer en de mooie landschappen. Gelukkig heb ik de mooie natuur om de hoek ,dat scheeld een hoop file net als vandaag weer.
Mooi hoor ! Vind het contrast tussen het koele wit van de omgeving en het bruine van de paarden heel mooi.... Zo zou ik ze ook wel graag willen maken.... Maar ik heb alleen maar zwarte shetlanders in de wei......
Begin nu best we jaloers te worden, ik zou willen dat ik zo'n achtertuin had Lekkere winterse platen, vin de eerste erg prettig wegkijken zo met dat paadje helemaal links. Geeft je foto extra diepte, laatste is weer erg sfeervol met dat stukje blauw in de lucht!
Mooie winterse plaatjes De eerste spreekt mij het meest aan. In de foto's met meerdere paarden komen de paarden niet zo mooi "uit" in de foto. Opkomend zonnetje is niet te fel
Lekkere wintertafereeltjes! Vind ze alle drie hun charme hebben, 1 vanwege de compositie, 2 vanwege de mooie kleuren in de lucht, 3 vanwege de blauwe lucht en frisheid.
prachtige serie! Ik vind de eerste heel erg prettig wegkijken met de weg links op de foto en de 2e prachtig met dat licht op de achtergrond! Kan niet kiezen welke mijn favoriet is.