Afgelopen maandag toch de tijd genomen om naar de Biesbosch te rijden. Het was prachtig weer een heerlijk zonnetje en een dik pak sneeuw. Dit is het resultaat:
1
2
3
4
Eigenlijk ongekend voor Nederland. Ik geniet er wel erg van.
Mooie winterse platen. De kleuren en het licht vind ik erg fraai zo, de composities ogen toch enigszins net niet. De laatste bijvoorbeeld jammer van de aangesneden sloot. 3 heb ik het gevoel dat hij niet in balans is en liever had ik een landschap-stand gezien. In 2 vin dik de schaduwen van de bomen erg tof maar de afgesneden boom links weer minder. 1 had ik liever meer in het verloop van de weg gezien.
Foto 2 met dat tegenlicht vind ik toch wel mooi hoor . En bij foto 3 had je net een stapje naar links moeten doen denk Dan had je wat ruimte tussen de paaltjes gehad .
Ook voor mij foto 2 het sterkst. Met iets croppen aan de onder- en linkerkant, en rechtzetten zou er misschien nog iets meer uitgehaald kunnen worden. Foto 3 heeft het mooiste licht en kleuren, maar er zijn al een paar tips gegeven. Foto's 1 en 4 zijn het voor mij niet, daar mist toch duidelijk een aandachttrekker en een duidelijke compo.