sneeuwfoto's, heerlijk wandelen en genieten van het mooie licht wat er ontstaat als het zonnetje probeert door te breken ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
De eerste foto heeft mijn voorkeur qua licht, sfeer en compositie. Jammer vind ik dat de lucht plaatselijk wat overbelicht is. Foto 2 komt zowel links als rechts iets aangesneden over. Foto 3 lijkt iets scheef te staan.
Ik ga mee met martin, misschien dat je nog met de originele RAW bestanden een laag kunt aanmaken om de zon 'tegen te houden' en misschien de volgende keer een Softgrad Grijsfilter op zijn kop gebruiken. Maar je hebt het licht en de sfeer kleur daarvan mooi vast gelegd, je hebt zeer goed gebruik gemaakt van de manier om via DOF de scherpte van voor tot achter te krijgen en een leuk gebruik van een natuurlijk kader.
3 heerlijke sfeervolle platen met fijne kleuren en lichtval! Vind in de eerste en derde de lucht hier en daar net wat te fel. Compo's in 1 en 3 zien er goed uit
Heerlijke winterplaten Foto 1 is helemaal perfect Foto 2 mag er ook wezen,mooi licht op de bomen Foto 3 staat volgens mij ook een beetje scheef maar wel een mooie compo