De polder Waal en Burg ligt tussen oud-Texel ten noorden van Den Burg en de polder Eijerland in. De polder is vier eeuwen oud en daarmee van dezelfde generatie als de grote Hollandse droogmakerijen zoals de Beemster. De omringende dijken van Waal en Burg liggen nog voor een groot deel in het landschap. De verkaveling is rechthoekig. De polder is voor het merendeel in gebruik als weidegrond. In het midden en het noordoosten van de polder heeft Natuurmonumenten grote stukken land in beheer als natuurreservaat
1
2 update
Censor vlek heb ik gezien
Laatst gewijzigd door stouten op 02 jan 2011 16:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik vind je onderwerp (de molen) er te onscherp op staan. De foto verder houdt niet erg lang de aandacht vast. Je had wat meer met compositie kunnen spelen misschien om er wat 'spanning' in te krijgen.
Heb er eigenlijk nog weinig aan toe te voegen. Compositie vind ik ook wat 'gewoontjes' en spanningsloos! Vwb de scherpte denk ik dat je met naverscherpen al een eind komt
Gotchas schreef:Heb er eigenlijk nog weinig aan toe te voegen. Compositie vind ik ook wat 'gewoontjes' en spanningsloos! Vwb de scherpte denk ik dat je met naverscherpen al een eind komt