De lucht iets te vel en lijkt uitgebeten net boven de bomen rechts? compostie goed over nagedacht. Alleen het onderwerp is te zwak om de foto te dragen? Het blauwe stoort mij niet. Dat vind ik wel wat hebben.
Mijn blik wordt weggetrokken naar de onscherpe bomen in de achtergrond. Pas veel later zie ik de scherpe grasjes in de voorgrond. Ook bij opnieuw kijken gaat mijn blik eerst naar achter. Foto kijkt voor mij dus ook niet lekker
Nee, voor mij is dit hem ook niet! Vind het verschil van scherpte voorin en onscherpte achterin te klein. De eerste aandacht gaat naar de bomen en dan denk ik weer dat ik aan de bril moet daarna pas kom je bij de scherpe grashalmen in de voorgrond terecht...
Als ik jouw foto's heb ik meestal wel van wauw. Nu zag ik weer staan dat je een foto gepost had, dus ff snel kijken.... Maar valt me een beetje tegen...kijkt niet lekker.
Helaas moet ik met mijn voorgangers meegaan Heb al een (lees)brilletje op maar kijkt nog niet lekker weg Als eerste kijk je naar de bomen en dan valt de onscherpte teveel op,tenzij dat je bedoeling is en dan ben je wel geslaagd,maar niet voor mij Gewoon weer een vakantie'tje gaan plannen naar polen