slangenlucht+Eenzame Boom+onbewerkte fotos

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
Plaats reactie
Jeftha
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

1.Slangenlucht:18mm/1/800sec,f/36 pl filter+grijs filter.
Afbeelding
onbewerkte foto:
Afbeelding

Heb deze op de dag van de zons verduistering gemaakt.Keek naar buiten en zag een hele aparte lucht,ben naar zoldergegaan het heb ze vanuit het dakraam geschoten.De naam heb ik gekozen omdat,als ik van r naar l kijkt het net lijkt of er een slang uitkrult,maar dat is mijn fantasie.Had de linkse hoek ook iets meer op de foto moeten zetten,maar dat is weer achteraf.Ga hem zeker nog even omzetten naar zw,Kijken wat het doet.

2.Eenzame Boom:18mm/1/15sec,f/7,1
Afbeelding
onbewerkte foto:
Afbeelding

Zag deze foto nog tussen mijn winter plaatjes staan,kon er nie zo veel mee.het was alleen een alleenstaand boompje langs een mistige weg met een slootje ervoor.Maar hij sprak me aan,dus besloot hem uit te snijden,in sepia omgezet,en canvas doek toegepast.curven,rand erom heen mijn naam eronder en het lijkt net een schilderij.Zelf vind ik dat de kleuren wel mooi in elkaar overvloeien.
Laatst gewijzigd door Jeftha op 13 jan 2011 18:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Omhoog Profiel Foto's
sjinouck
Lid
Lid
Contacteer:

Re: slangenlucht+Eenzame Boom

Bericht Geplaatst:

tsja... je maakt het niet makkelijk..

F1 mis ik wat voorgrond in, nu is het alleen lucht, die zwaar bewwerkt lijkt en sensor-vlekken in zich draagt..

F2 ben ik benieuwd naar de originele.. de canvas-bewerking komt niet zo lekker over via beeldscherm, al vind ik de ´oude foto´ bewerking hier wel goed bij passen..

zou graag F2 zonder dat canvas willen zien eigenlijk.. :blush
Omhoog Profiel Website Foto's
Jeftha
Lid
Lid

Re: slangenlucht+Eenzame Boom

Bericht Geplaatst:

sjinouck schreef:tsja... je maakt het niet makkelijk..

F1 mis ik wat voorgrond in, nu is het alleen lucht, die zwaar bewwerkt lijkt en sensor-vlekken in zich draagt..

F2 ben ik benieuwd naar de originele.. de canvas-bewerking komt niet zo lekker over via beeldscherm, al vind ik de ´oude foto´ bewerking hier wel goed bij passen..

zou graag F2 zonder dat canvas willen zien eigenlijk.. :blush

hallo daar,bedankt voor je reactie.Heb f1 inderdaad wat bewerkt,zaten ook zeer veel vlekken op door de fele zon.Maar zal van f1 het orgineel erbij plaatsen,en f2 zonder canvas . kijken of dat beter in de smaak valt.
gr jeftha
Omhoog Profiel Foto's
Wim
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

foto 1 kunnen de wolken alleen de foto niet dragen.
foto 2 wacht ik ook ff op de orginele.
Omhoog Profiel Foto's
Jeftha
Lid
Lid

Re:

Bericht Geplaatst:

dennishofman schreef:Met foto 1 kan ik niet zoveel, totaal niet mijn smaak, sorry.

De boom op foto 2 is ook meer een extreme bewerking. Echt eenzaam oogt hij niet met die krappe kadering. Ik ben ook benieuwd naar het origineel. Ik ben zeker niet vies van een bewerking maar deze gaat mij wat te ver.

bedankt voor je reactie dennis,ben de laatste tijd maar een beetje aan het rommelen met fotos die ik nog op mijn computer heb staan.Het weer is er nu ook niet echt na.Maar heb de onbewerkte foto erbij gezet.
gr jeftha
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Overige foto's”