vandaag een poging gewaagd om van me zoon een foto te maken die niet in de categorie "snapshots" past.
Zelf vind ik het geslaagd, maar nu jullie
Ciao

1/25s
f/2.2
ISO 100

ik heb geprobeerd meer de tijd voor te nemen, vandaar...jeroenk schreef:Ik moet Monica volgen...
Waar ik wel benieuwd naar ben, waarom valt hij volgens jou niet onder de categorie snapshots?

Als je de volgende keer zo draait dat het raamlicht niet direct achter je is maar is van opzij dan krijg je direct een minder vlakke belichting.Ray schreef:Er is inderdaad geen flitser gebruikt. Achter mij kwam het dag licht naar binnen.

Ga daarin volledig mee, maar wil daar nog aan toevoegen of vragen of je met alle of met 1 enkel focus punt werkt?Moontjuh schreef:Lief jongetje![]()
Maar voor mij valt de foto toch onder de catergorie snapshot.
1. 1/25e is een veel te lange sluitertijd. De hele foto is door beweging onscherp.
2. Compo kan stuk sterker. Denk aan de gulden snede regel.https://www.jaapmeijer.com/index.php/fo ... snede.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3. Wit zit tegen overbelichting aan (net erover)
het is een lieve schattige foto, maar alleen geschikt voor je familie album....mijn mening.sorry