dat was best wel ruk eigenlijk, hihihihi!
tips, trucs en goede adviezen zijn meer dan welkom, want ik vond het verder wel super leuk om te doen! (1e keer voor mij...
wie, oh wie helpt mij uit de brand???

In de zak laten acclimatiseren, kan even duren als de cam koud is, dan uit de zak halen en foto's maken.Leejora schreef:En dan in het zwembad in die zak acclimatiseren? Of gewoon al buiten het zwembad?

Henry schreef:... 1 ding weet ik van de Rennie-reclame: wrijven helpt niet
Ik denk dat de enige oplossing simpelweg "tijd nemen voor acclimatisering" is. je bent gewoon te ongeduldig

Is dat een wedstrijdbad? Want het licht wil nog wel eens in lumen verschillend zijn. Ik kan me voorstellen dat een wedstrijd bad van een vereniging die op niveau opereert een betere licht opbrengst heeft.sjinouck schreef:dit zijn trouwens wat probeerseltjes.. het is natuurlijk helemaal ruk en het juiste actiemoment en de hele zooi die erbij komt, moet ik nog zien uit te vinden...
dus, er mag op los geschoten worden, maar ik weet al bij voorbaat dat het kilo utrecht tango met peren is..![]()
deze waren dus zonder WAAS of MIST!de gorilla in the mist zwembad pics zijn nog erger...
![]()
ga ook nog ff aan jos schuurman vragen of hij nog tips heeft..die heeft nogal wat ervaring met indoorsports, al heeft hij ook veul beter spul dan ik, en meer ervaring etc..maar, als je het niet vraagt, dan weet je niks ook..

Henry schreef:Duckie, ik heb tijdens diverse wedstrijden en het Hockey Below The Sea diverse foto's gemaakt in beide hallen en het licht is inderdaad verschillend. Als ze in de Topsport Hal echter alle lichten ontsteken (...) dan heb je schitterend licht. De foto's die ik daar van het Nederlands team bijvoorbeeld heb geschoten zien er gewoon goed uit.
Sjinouck, v.w.b. het opnamestandpunt (heeft dus niks met de mist te maken), kan dit volgens mij veel beter...
Plaatjes van voren genomen, zoals deze...
zien er naar mijn bescheiden mening heel anders uit.

Nee dat heeft geen invloed op condensvorming, het zou wel invloed op de tijd kunnen hebben aangezien de wervelingen binnen een zonnekap anders zijn dat de vrije lucht die langs een front element loopt zonder kap.marcelca schreef:ik zlf gebruik in een zwembad nooit een zonnekap ( weet niet of dit invloed heeft op je condensvorming ).