Mooi decor, van de bomen, de dreigende lucht en het warme licht op het verdorde gras. Spreek over decor, want ik mis een blikvanger, vooral de onderzijde had zich geleend voor iets dergelijks...
Mendel schreef:Mooi decor, van de bomen, de dreigende lucht en het warme licht op het verdorde gras. Spreek over decor, want ik mis een blikvanger, vooral de onderzijde had zich geleend voor iets dergelijks...
Vind hem ook wel iets hebben, maar er is ook iets mis. Op de een of andere manier kijkt ie niet lekker. Alsof je iets van scherpte mist door je contrastrijke bewerking! Vind het licht en de kleuren die afsteken tegen de dreigende lucht bijzonder fraai!
Ga met Gotschas mee; heb het zelf ook wel eens als ik teveel met de schuifjes werk de kwaliteit wat minder wordt en de foto niet lekker meer kijkt. Vind het wel mooi hoe die bomen los komen van de donkere achtergrond.
Vind het een erg mooie plaat, 'mis' alleen iets bij de bomen. Of misschien juist dóór de bomen. Weet niet wat ik mis, kan het niet omschrijven maar er mist 'iets'. Het contrast van kleuren en de compositie compenseren dan gemis voor mij wel.