Foto 1 is de huismus van Remy Bonjasky
.
Foto 2 een Pimpelmees die niet op de foto wilde

Zijn niet de standaard vogelfoto`s dit dat weet ik . En nope ik heb ze niet in kleur haha
.Groetjes Ad
.

.
Hoop dat ze het hem heeft vergeven
. Want die foto is ook 1 van mijn favoriete die ik ooit gemaakt hebt . Leuk ook om te lezen hoe dat verschild per fotoforum
.
.
Sieg schreef:Alleen vraag ik me af of die eerste zo genomen is of geshopt is ??
grts
Sieg

En ik persoonlijk heb daar helemaal geen problemen mee dat je dat vind
het harde was de bedoeling
. En dat de achtergrond van foto 1 druk is daar heb je gelijk in daarom ook de omzetting naar z/w . het rood van de muur vloekte enorm in tegenstelling met de mussen en het was ook een moment opname een lucky shot dit .
foto van een pimpelmees van de voorkant en de zijkant die heb ik al genoeg
.
Savatage schreef:Dat mag dat je er moeite mee hebt daar ben je niet de enigste inEn ik persoonlijk heb daar helemaal geen problemen mee dat je dat vind
het harde was de bedoeling
. En dat de achtergrond van foto 1 druk is daar heb je gelijk in daarom ook de omzetting naar z/w . het rood van de muur vloekte enorm in tegenstelling met de mussen en het was ook een moment opname een lucky shot dit .
De achtergrond van foto 2 vind ik trouwens niet zo druk hoor . En ja alleen de achterkant hierbij dat is natuurlijk bewust gedaan hierbijfoto van een pimpelmees van de voorkant en de zijkant die heb ik al genoeg
.
,
.
.
Savatage schreef:Dat mag ook gezegd worden gewoon je eerlijke menig geven . En je onderbouwd het ook nog eens wat je niet mooi of goed vind helemaal top moeten meer mensen doen.
Maar ik ben niet de fotograaf die niet altijd de gangbare en de standaard wegen bewandeld . Dus ik ben dit soort reacties wel gewend hoor . sommige vinden het helemaal geweldig en andere vinden het helemaal niks.
. En feedback is altijd goed je bent nooit te oud om wat te leren . En dat doe ik elke dag nog wat bijleren
.

Savatage schreef:Wat denk je zelf Sieg![]()
Nee dan zet ik het er wel bij hoor als die gesjopt is . Zou het trouwens zelf ook niet kunnen zo sjoppen.
Jo schreef:.......Dan zou het wel een héél erg goed staaltje shopwerk zijn geweest. Ik vraag me zelfs af (maar ik ken ook de mogelijkheden van Photoshop niet) of dit mogelijk zou zijn geweest.
De houding van mannelijke aanvalsmus, de ineengedoken vrouwelijke slachtoffermus en het schaduwsilhouet dat precies klopt.
Volgens mijn bescheiden mening kan dit nooit geshopped zijn!
Jo