EBOS oostende.

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
Plaats reactie
sjinouck
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

EBOS oostende.

Bericht Geplaatst:

lang getwijfeld waar ik deze zou zetten, in ratjetoe of hier, maar ja, toch maar hier, zodat ik een beetje afgefikt kan worden.. :D

gisteren naar oostende geweest, ongeveer 70km van mij vandaan, en per toeval stond daar een antonov an-124-100 van polet airlines. ben nog ene beetje aan het zoeken waar je in oostende het beste kunt staan, want in nederland zijn we iets beter verwend met spotplaatsen dan in belgie..(en ik moet nog uitvogelen waar je nu echt het beste kunt staan hier)..

geen foto´s van opstijgen of landen dus, maar gewoon van een eindje ervandaan, en verder nog een beetje binnen rondgeknipt.. vliegveld doet een beetje jaren 50 aan, echt niet te vergelijken met de grotere luchthavens, maar in het restaurantje is het altijd gezellie en ik vind het er wel lekker ook.. :)

F1

Afbeelding

F2

Afbeelding

F3

Afbeelding

F4

Afbeelding

F5

Afbeelding

F6

Afbeelding

mocht iemand weten waar je in oostende het beste kunt staan, dan hoor ik het graag.. groetjes, alex!
Omhoog Profiel Website Foto's
sjinouck
Lid
Lid
Contacteer:

Re: EBOS oostende.

Bericht Geplaatst:

sprakeloos of te slecht om een oordeel over te geven?? damn! ik had ze in ratjetoe moeten zetten.. :rof
dhldhldhl
Lid
Lid
Contacteer:

EBOS oostende.

Bericht Geplaatst:

Tsja... De foto's spreken mij persoonlijk niet zo aan, ze missen wat... Volgende keer beter :)
Henry
Lid
Lid

EBOS oostende.

Bericht Geplaatst:

...en dan hebben we geen ene foto van het gezellige restaurantje :)

Plaatjes vind ik eerlijk gezegd "niet zo bijzonder".
Omhoog Profiel Foto's
sjinouck
Lid
Lid
Contacteer:

Re: EBOS oostende.

Bericht Geplaatst:

THX voor de reacties! :upc

ik had trouwens wel foto´s van het restaurantje, maar die waren helaas niet zo heel erg scherp.. :blush

ik zal nog eens terug noeten gaan, ik heb nog steeds geen goede plek gevonden waar ik wat beter bv landende of opstijgende duesenflieger kan ´platen´.. langs de autoweg kan op zich wel, maar daar sta je niet zo heel erg veilig of lekker.. :S

het groene hek is vrij hoog, dus je moet of een trapje meenemen of zoals ik de laatste keer gedaan heb, op de dorpel van de auto gaan staan.. het is best wel een stukje rijden vanaf hiero, dus ik kijk altijd eerst even naar vertrek-en aankomsttijden op internet, maar ja, zoveel vluchten gaan er hier eigenlijk niet zo heel erg.. schiphol is wat dat betreft natuurlijk makkelijker, en betere spotplaatsen..(met mcdonalds in de buurt.. :D )

langs die snelweg zie je dan ongeveer dit btw...

http://www.youtube.com/watch?v=zpTh3Oybjfw

makt wel een takeherrie, zo´n ding zeg..

heb hier vorig jaar ook wel eens gestaan, maar zoals ik al zei, het hek speelt echt parten, en ik heb er dus een heel stuk af moeten croppen.. :( (die ouwe meuk van het inmiddels failliete MK airlines staat er ook nog steeds trouwens..boeing 747-200F die nogal kerosinezuipers waren, en mede verantwoordelijk waren voor de ondergang van MK-airlines, en met de veiligheid namen ze het ook niet al te nauw.., met als gevolg enkele crashes, met name in afrika en eentje in canada.... ;) )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Overige foto's”