f/10 1/400 sec. ISO 100 Deze foto heb ik vorig jaar gemaakt in de Beekse Bergen. 'k Weet alleen niet wat het voor een vogel is. Graag reactie (op de foto dan he)
Hele fraaie plaat mede door het lagere standpunt! De diafragmareflectie is niet echt storend maar als je hem had weggehaald kwam dat de rust van de plaat ten goede!
Allemaal bedankt voor de positieve kritiek. Voor wat betreft de schuin aflopende achterkant:ik heb een afwijking naar links En Jo, wat is diafragmareflectie? Ik ben niet zo slim qua technische termen Is dat de groene achtergrond? En Birdman: Bedankt, nu weet ik tenminste wat ik gefotografeerd heb.
Ziet er technisch goed uit, belichiting, scherpte en kleuren. Mooie vervaarlijke kop. Ben niet zo weg van de uitsnede, of minder met alleen de nek, of meer laten zien van zijn machtige vleugels.
Die vlek is zeer waarschijnlijk wat Jo bedoelt, die zou ik inderdaad even wegklonen. Scherpte ziet er verder goed uit, ben alleen niet zo weg van de uitsnede (net te veel of te weinig lijf) Bovendien ben ik weg van de bomen in de achtergrond, valt het lijfje wat in weg
Ik ben het eens met de uitsnede maar de machtige vleugels heb ik weer op andere foto's hieronder o.a.(niet ter beoordeling hoor dan krijg ik meteen een minderwaardigheidscomplex ) Ik heb geen programma om de vlek weg te werken maar wie wil, die mag. Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb er weer van geleerd.