De scherpe op met name het ogen van de vogels lijkt wat te ontbreken. Ligt nu voor mijn gevoel meer op de tak(kan ook een beetje aan mijn kippigheid liggen). Is er rond het spiegelbeeld van de linkervogel gesjopt? met name de linkerkant lijkt wat recht toe recht aan omdat de golfjes ontbreken in vergelijking met de middelste vogel. Ziet er in zw-w leuk uit.
Dank je voor de reactie en neen er is niets aan geshopt want dan zeg ik het altijd even...Ik vind het geen topper maar wel een heel grappig plaatje meer niet...
Leuke foto Het enige wat mij opvalt is dat de foto scheef oogt. Een spiegeling komt altijd naar de kijker toe en bij deze foto lopen alle spiegelingen een klein beetje naar rechts weg.
Alles kan want het is een behoorlijke crop maar zit even aan een en ander te werken nu Pipanda. Ik heb een aantal foto's verkocht aan een blad en ben er nu mee bezig. Leuk hoor....
Haha Henry dat is zeker wel waar maar dan zie je helemaal dat oogje niet meer. En dan (niet verder vertelen aub) ik word ook steeds grijzer. Hebbie daar iets voor? Neen geen haarverf....