F7,1 1/100sec 50mm iso100
update;

Eigenwijs onuitstaanbaar stuk vreten...spoort niet...ik weet niet of dat geschikte opmerkingen zijn voor een forum waar volwassenen van mening wisselen. Het zit in jouw hoofd, en zegt dus meer over jezelf dan over mij...Dusk schreef:Esthetisch gevoelig, staat dat soms voor spoort niet?gpauwen schreef:Het is een prachtig jongetje, maar de foto wekt bij mij de associatie 'hazenlip'...
Sorry, ik ben nog al esthetisch gevoelig...

Duidelijk, ik zal in de toekomst wat voorzichtiger zijn. Had eerlijk gezegd sommige reacties ook niet verwacht. Kennelijk heb ik niet helemaal de juiste woorden gebruikt.Mendel schreef:Gaarne een beetje je toon minderen gpauwen. Reacties zijn enigzins gevolg van je wat persoonlijke beoordeling van de personen en hun uiterlijk in dit en andere topics.

Ik heb dit forum pas kort geleden ontdekt en vindt het erg leuk. Zoals deelneemster Dusk heb ik hier tot dusverre nog niemand te keer zien gaan, het past ook niet thuis hier. Als je nou even kijkt naar wat ik oorspronkelijk gezegd heb, dan moet je toegeven dat het zo erg nu ook weer niet is. Ik ben niet de enige met deze mening, verre van dat. Ik ken zelfs veel vrouwen die deze mening delen. Een heleboel zelfs. Die willen niet eens op de foto, dat zeggen ze zelf.jeroenk schreef:Ik zou eieren voor je geld kiezen in jouw situatieAls je emoties uitlokt (bewust of onbewust) krijg je emotionele reacties. Daarbij...wat is de waarde van een "verplicht excuus" ?