Ging op de eet tafel zitten starte mijn Fuji finepix s1800 zoom 18 x in door het raam met regen super scherp zijn ze niet maar dit is het resultaat:
F1 ( een redelijk resultaat vind ik )

F2 ( een redelijk resultaat vind ik )

Groetjes LSA

sjinouck schreef:compo´s zijn leuk, maar het geheel mist toch echt teveel scherpte..mss kun je ze nog eens door ps halen oid , en wat contrast, kleur en naverscherping toepassen, maar ik denk dat veel scherptewinst niet te halen zal zijn..
LSA schreef: Scherpte daar ben ik van bewust staat er ook bij. kleur zou ik liever niks aan willen doen want het weer was treurig en ikzelf wil er zo min nodig aan bewerken. waarom ik deze foto's heb geplaatst is om telaten zin wat ik er toch nog van kon maken van zoveel zoom regen zonder statief en door het raam.

LSA schreef:sjinouck schreef:compo´s zijn leuk, maar het geheel mist toch echt teveel scherpte..mss kun je ze nog eens door ps halen oid , en wat contrast, kleur en naverscherping toepassen, maar ik denk dat veel scherptewinst niet te halen zal zijn..
Scherpte daar ben ik van bewust staat er ook bij. kleur zou ik liever niks aan willen doen want het weer was treurig en ikzelf wil er zo min nodig aan bewerken. waarom ik deze foto's heb geplaatst is om telaten zin wat ik er toch nog van kon maken van zoveel zoom regen zonder statief en door het raam.

wim schreef:Ach ik zeg altijd maar niet geschoten is altijd mis.
hier heb je geschoten maar ook mis.
volgende keer beter.

Naverscherpen is hier echt zinloos daarvoor missen de foto veel te veel aan scherpteHenry schreef:Scherpte valt niet helemaal lekker of je moet de foto's nog ietsje naverscherpen...

.