s 1/2000
f 7.1
iso 200
105mm
2

s 1/1600
f 7.1
iso 200
105mm
3

update

s 1/1250
f 7.1
iso 200
105mm

Birdman schreef:Mooie scherpe portretten en je ziet hier goed wat het licht met je foto doetWel jammer van dat riet achter zijn kop

martijn1 schreef:scherpte/belichting mi goed, ben alleen niet weg van je achtergrond..

Gotchas schreef:Mooie kopstudie met uitstekende scherpte.
Voor mij zit dat riet toch ook wel in de weg...

martijn1 schreef:scherpte/belichting mi goed, ben alleen niet weg van je achtergrond..
(update f3)
.
Savatage schreef:Lekker close in beeld Rob . En ja dat riet is hierbij wat druk idd .
Update is al wat beter maar gewoon nog een keer proberen zonder het riet.
Bij zwanen lukt dat wel die zijn niet zo schuw .

dan zou ik proberen alles weg te halen. Nu kijkt het ietwat vreemd die rietstengels die onder zijn kop uit lijken te komen
wilw schreef:Hele mooie studies, fijn in detail en scherpte
Over de rietstengels is al meer dan zat verteld, maar als je toch aan het clonen gaat (update van 3)dan zou ik proberen alles weg te halen. Nu kijkt het ietwat vreemd die rietstengels die onder zijn kop uit lijken te komen

Rob Pieters schreef:Savatage schreef:Lekker close in beeld Rob . En ja dat riet is hierbij wat druk idd .
Update is al wat beter maar gewoon nog een keer proberen zonder het riet.
Bij zwanen lukt dat wel die zijn niet zo schuw .
Met deze lens weet ik het niet, nu zag ik bij f3 ineens een Zwanenkop sissend naderbij komen :-)
met 105 mm moest ik vrij dichtbij komen, maar ik ga het zeker proberen...........
ja dan moet je uitkijken want ze kunnen gemeen en loeihard slaan haha .