Of ik dan wilde proberen foto's te maken met de zonsondergang......nou lukken die foto's van die zonsondergang meest wel, maar om daar dan een auto goed in te krijgen met alleen de standaard flitser van m'n camera.
1.

2.

3.

Klopt helemaal, maar toch blijf je automatisch Skyline zeggen.Christiaan schreef:Maar eeeeh de Gt-r is geen skyline he, na de r34 is de benaming skyline weggegaan en heet dit type alleen nog maar gt-r.. (even zeuren sorry)
Met deze brand je de banden zelfs nog sneller op, hij is niet helemaal standaard meer.....600pk/700Nm.Nagtie schreef:skyline of niet.. Ik denk dat ik de banden in 1 dag op kan branden.. Op te rotonde bij Amersfoort...
Ik had hier geprobeerd om foto's van de ondergaande zon te maken, met de zon in je rug, dan heb je het licht, en met geluk ook een mooie reflectie in de auto,
Wat is een pol?dhldhldhl schreef:Wel een lekkere serieMaar heb je wel een pol gebruikt?
Ook dat ging niet, er stonden van die lage houten paaltjes......ik heb er een paar weggepoetst.Nagtie schreef:Je rijdt deze auto ook niet even naar het water toe natuurlijk, dat lijkt me namelijk wel cool.
De eerste keer dat ie 't gas intrapte, toen we de oprit naar de grote weg op reden wist ik effe niet wat me overkwam.......ik werd heel erg diep m'n stoel ingedrukt.Cinemovie schreef:600 pk lekker jammie.. ja ben gek op auto's en zeker dit type.