momenteel ga ik helemaal op in het ´analoge gebeuren´ en de omschakeling tussen analoog en digitaal valt me momenteel erg zwaar.
(vooral d eomschakeling tussen de donkere zoeker van mijn crop dslr en de helderheid van analoge zoekers is iedere keer weer een enorme deceptie, met als gevolg dat zowat niets meer lukt op digitaal momenteel..ik zit dus in een digitale dip, of mss heb ik die altijd wel al gehad,maar ik noem het maar gebrek aan van alles en nog wat..
totaal geen inspiratie meer..
)
pogingske gewaagd, ben er nog niet helemaal tevreden mee.. mss komt het omdat ik met smart zit te wachten op de ontwikkelde rolletjes en de rest wijt ik aan gebrek aan inspiratie en talent....(zaterdag zijn ze pas klaar.. f#ck!)
F1

F2

(vooral d eomschakeling tussen de donkere zoeker van mijn crop dslr en de helderheid van analoge zoekers is iedere keer weer een enorme deceptie, met als gevolg dat zowat niets meer lukt op digitaal momenteel..ik zit dus in een digitale dip, of mss heb ik die altijd wel al gehad,maar ik noem het maar gebrek aan van alles en nog wat..
totaal geen inspiratie meer..
)pogingske gewaagd, ben er nog niet helemaal tevreden mee.. mss komt het omdat ik met smart zit te wachten op de ontwikkelde rolletjes en de rest wijt ik aan gebrek aan inspiratie en talent....(zaterdag zijn ze pas klaar.. f#ck!)
F1

F2

Maar verder vind ik de compo mij toch wat minder aanspreken.