De eerste spreekt mij erg aan. Het contrast tussen het 'onschuldige' speeltoestel en de duistere lucht. Heeft iets van verlatenheid, gemis. HDR heeft meestal niet mijn voorkeur, maar in dit geval maakt het de foto's extra indrukwekkend.
F1 vind ik super goed, straalt iets uit! Weet niet of het je bedoeling is maar wat in mij opkomt is een foto voor kindermishandeling oid. F2 is goed maar spreekt mij niet aan.
mooie compo van F1, lijkt wel scheef te staan, maar ik kan er naast zitten natuurlijk. het wit in de wolken rechts is wel wat opvallend, maar dat hoort w.s. bij de nabewerking.
ik hoef alleen maar naar de foto's te kijken en weet dat jij het weer bent hele nette platen weer. mijn voorkeur gaat ook uit naar foto 1.
even een vraagje-> is dit een plaat samengevoegd uit twee platen die op andere momenten gemaakt zijn of is dit gewoon op het zelfde moment? -dan heb je die lucht wel heel mooi te pakken gekregen!
Beide 3 staps bracketing (-2,0 en +2) , statief niet mogelijk (1e door laag standpunt , 2e door nogal groot hek) , gewoon uit het handje genomen..... Tussen de 2e en de 1e zit ongeveer 10 minuten.....was gewoon rustig afwachten.....