Marken

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
Akira
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Marken

Bericht Geplaatst:

Hier nog een aantal beelden van een uitstapje naar Marken in de avond.
Graag hoor ik wat jullie er van vinden. Voor 1 en 2, gaat jullie voorkeur uit naar de versie met of zonder het mist effect (wittige zweem rond de bomen).

1 zonder mist effect
Afbeelding

2 met mist effect
Afbeelding

3
Afbeelding

4 andere versie van vuurtoren van Marken. Misschien de lucht nog wat burnen?
Afbeelding
leen
Lid
Lid

Re: Marken

Bericht Geplaatst:

Geef mij van de eeste twee de eerste maar. :upc
Vind de mist rond de bomen onatuurlijk lijk meer op een halo dat je met hdr snel krijgt.
De derde heegt niet eeen onderverp om naar te lijken beetje saai vind ik hem technisch wel goed.
De laaste is ook voor mij gelijk ook de mooiste van de vuurtorens die je hebt geplaat :upc
flipjetiel44
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Ik vind #1 de beste van de 2, net zoals opmerkte de mist rond de bomen is onnatuurlijk. Maar links wordt het wel wat lichter en doet het het goed.
#3 een beetje komvormig landschap :D , maar het heeft geen aandachtspunt (je weet wel), of het moet piepkleine witte puntje aan de horizon zijn. :) maar de verhoudingen in het beeld zijn OK daar ligt het niet aan.
#4 gewoon een goede plaat, maar als je de lucht belangrijk vind, dan zou ik het donkere stuk bazalt er af halen, want dat is een beetje dominant aanwezig. (kan ook niet anders met bazalt) ;)
Henry
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

De eerste 3 spreken mij minder aan. Ik mis in deze foto's iets wat mijn aandacht moet vasthouden, want het totaalbeeld houdt mijn aandacht niet vast :S
Nummer 4 daarentegen vind ik wel een mooie. Ik zou de vuurtoren iets uit het midden halen door boven iets weg te snijden.
Akira
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

bedankt voor de reacties! Nuttig commentaar!
Oja, moest foto 4 nog wat afmaken, moest nog de stofjes healen en wilde de lucht nog wat donkerder maken. Zal ook aan Henry's suggestie denken om de vuurtoren meer uit het midden te halen!
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”