Hier was ik op zoek naar.

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
Cinemovie
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ijsvogeltjes maar niet gevonden... :D Hoorde dat op dit deel er 1 was gesignaleerd 17 maart dus maar ff kijken. Dit is de Hierdensebeek en ja ze worden hier wel is gezien maar je moet maar net geluk hebben.. Dan komt ook gelijk de vraag is er iemand uit de buurt van Harderwijk die weet waar ze zitten ben nu al een tijdje opzoek.. Ook in Harderwijk geweest bij de Weidebeek ook niet gezien hier zit ook met regelmaat de roerdomp.. waar je heel dichtbij mag komen.. En ja ik moet nog steeds een andere lens hebben in de buurt van 400 mm denk aan een extender maar denk dat het tegenvalt. Nu moet ik alles nog doen met 200 mm en croppen... Zou graag is met iemand mee willen vogelsspotten in de buurt van Harderwijk of in de polder...Dus wie heeft zin om mij is op sleeptouw mee te nemen?
Vervoer hebben we!

Hierdensebeek:
Afbeelding

Dichterbij kan ik niet komen helaas! Dus maar een landschap... :D
Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
Akira
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ik kan je niet aan Ijsvogels helpen, maar plaat 1 heeft mijn voorkeur met het slootje dat je de foto mee inneemt.
Omhoog Profiel Website Foto's
Julia-V
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw

Re: Hier was ik op zoek naar.

Bericht Geplaatst:

Ook voor mij de eerste fijne compo door het weglopende slootje en net dat ene wolkje dat het goed doet.
OOk de kleuren zijn mooi fijntjes.
Omhoog Profiel Foto's
Ron62
Moderator

Bericht Geplaatst:

Voor mij ook de eerste. :)

Zelf heb ik een 200mm f/2.8 objectief en daarbij ook een 2x teleconverter.....daar kun je best wel mooie plaatjes mee schieten. ;)
Omhoog Profiel Foto's
Rob Pieters
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

f1 alsof je met een kano het slootje afzakt :upc, ik heb een beetje het idee dat je iets minder zou kunnen na verscherpen in deze, komt in ieder geval op het schuine hek en de bomen wat "hard"over

f2 vind ik een lekker relaxed plaatje, subtiel vogeltje en voor de rest een beetje voor je uit turen,
niets mis mee
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”