Ijsvogeltjes maar niet gevonden...
Hoorde dat op dit deel er 1 was gesignaleerd 17 maart dus maar ff kijken. Dit is de Hierdensebeek en ja ze worden hier wel is gezien maar je moet maar net geluk hebben.. Dan komt ook gelijk de vraag is er iemand uit de buurt van Harderwijk die weet waar ze zitten ben nu al een tijdje opzoek.. Ook in Harderwijk geweest bij de Weidebeek ook niet gezien hier zit ook met regelmaat de roerdomp.. waar je heel dichtbij mag komen.. En ja ik moet nog steeds een andere lens hebben in de buurt van 400 mm denk aan een extender maar denk dat het tegenvalt. Nu moet ik alles nog doen met 200 mm en croppen... Zou graag is met iemand mee willen vogelsspotten in de buurt van Harderwijk of in de polder...Dus wie heeft zin om mij is op sleeptouw mee te nemen?
Vervoer hebben we!
Hierdensebeek:

Dichterbij kan ik niet komen helaas! Dus maar een landschap...

Hoorde dat op dit deel er 1 was gesignaleerd 17 maart dus maar ff kijken. Dit is de Hierdensebeek en ja ze worden hier wel is gezien maar je moet maar net geluk hebben.. Dan komt ook gelijk de vraag is er iemand uit de buurt van Harderwijk die weet waar ze zitten ben nu al een tijdje opzoek.. Ook in Harderwijk geweest bij de Weidebeek ook niet gezien hier zit ook met regelmaat de roerdomp.. waar je heel dichtbij mag komen.. En ja ik moet nog steeds een andere lens hebben in de buurt van 400 mm denk aan een extender maar denk dat het tegenvalt. Nu moet ik alles nog doen met 200 mm en croppen... Zou graag is met iemand mee willen vogelsspotten in de buurt van Harderwijk of in de polder...Dus wie heeft zin om mij is op sleeptouw mee te nemen?Vervoer hebben we!
Hierdensebeek:

Dichterbij kan ik niet komen helaas! Dus maar een landschap...

, ik heb een beetje het idee dat je iets minder zou kunnen na verscherpen in deze, komt in ieder geval op het schuine hek en de bomen wat "hard"over