ik ben het met Wendy en Marcel eens Zou het takje zeker wegclonen. Verder lekker sfeertje met die mist en de eenzame zwaan. Het obstakel naast de zwaan brengt de compositie weer mooi in evenwicht.
Heb je Photoshop? Je hebt daar links in de menu balk een clone tool. Ik zou eerst de achtergrond laag kopieren (CTRL+J). In deze laag kun je dan bewerken en als er iets mis gaat heb je daaronder nog de onaangetaste laag. Met het cloonstempel kun je door met ALT ingedrukt op een gebied naast het takje te drukken en vervolgens ZONDER alt over de tak heen te schilderen (met linker muis ingedrukt). Hiermee smeer je als het ware hetgeen je met ALT geselecteerd hebt over het takje heen.
In dit geval zou ik de kloon tool toch niet gebruiken...
Heb even gespeeld en wat goed werkt is stukjes van rechts kopiëren, plakken naar een nieuwe laag. Deze laag naar links verplaatsten, eventueel spiegelen. Dan een laag masker toevoegen en met een zachte redelijk grote kwast de randen overlaten lopen in het origineel.
Heb het in een paar minuten met 4 stukjes van de rechterkant de takken geheel verwijderd.
Mocht je de PSD willen zien, ik heb hem nog even voor je bewaard, zal het niet hier laten zien, aangezien je bezwaar tergen bewerking aan hebt staan.