Kermis

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
Plaats reactie
druth
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Contacteer:

Kermis

Bericht Geplaatst:

Gisteren ben ik even op de kermis geweest in Groningen.
    Weinig mensen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
Mendel
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Kermis

Bericht Geplaatst:

Beeld van de tweede en de laatste spreken me hier wel aan, maar had die dan nog wijdser in de opbouw hebben willen zien.

Bij de overige zit je een er steeds ook tussen in, geen detail opname, maar ook geen mooi overzicht :)

Bij de derde foto zou ik wat met de kleurbalans spelen, proef nu oranje/geel aan...
Maribex
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Kermis

Bericht Geplaatst:

Mendel schreef:Beeld van de tweede en de laatste spreken me hier wel aan, maar had die dan nog wijdser in de opbouw hebben willen zien.

Bij de overige zit je een er steeds ook tussen in, geen detail opname, maar ook geen mooi overzicht :)

Bij de derde foto zou ik wat met de kleurbalans spelen, proef nu oranje/geel aan...

Kan Mendel helemaal volgen. Foto's lijken qua compositie een beetje willekeurig. Wat dat betreft doet foto 3 het het beste. Vraag: waarom heb je niet meer gebruik gemaakt van beweging? Die ronddraaiende 'lichtmachines' vragen daar als het ware om.

groet,
Martin
druth
Lid
Lid
Contacteer:

Kermis

Bericht Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb een aantal foto's gemaakt met een beweging erin maar ik vond ze niet zo goed gelukt.
Ik ben er ook maar een korte tijd geweest.Bij de derde foto heb ik al wat geprobeerd met de kleurbalans maar misschien is het te rood.
Plaats reactie

Terug naar “Overige foto's”