Leuke vrolijke foto met al die witte bloemetjes en het blauwtje op de voorgrond Wat me wel bezighoud is de onscherpe rechtervleugel van de vlinder. Deze foto heb je met een diafragma van f/8 gemaakt, dus moet mijn conclusie zijn dat je redelijk dicht op je onderwerp hebt gestaan. Normaliter geeft f/8 bij 150mm bij "iets meer afstand" een grotere scherptediepte.
Volgens mij is het eerder bewegingsonscherpte van de rechtervleugel.. Maar het koppie is helemaal scherp en dat vind ik het belangrijkste. Verder een hele mooie plaat, mooi licht, leuke compo en kleuren!
AmyLee schreef:Volgens mij is het eerder bewegingsonscherpte van de rechtervleugel.. Maar het koppie is helemaal scherp en dat vind ik het belangrijkste. Verder een hele mooie plaat, mooi licht, leuke compo en kleuren!
Ik denk dat het ook de bewegings scherpte is Amylee . Ik heb deze plaat afgelopen week gemaakt met veel wind en op een open veld met bloemen ,de vlinder waaide soms zelf uit zijn vachtje . Maar dank je voor je reactie Amylee