Toch reacties, thanks tjieken en Ron!!
Het was een super ervaring om de beren zo bezig te zien. Dit was behoorlijk dichtbij en met een 500mm vast brandpunt, heb je dan opeens niet zoveel mogelijkheden meer.

Ik heb aardig wat foto's gemaakt van deze beer met zijn stukje bot en ik heb net nog even gekeken of daar ook foto's bij zitten met zijn ogen meer zichtbaar. Dat is niet echt het geval. Op sommige zie je wel dat ze niet dicht zijn, maar overal zitten zijn wimpers ervoor en die zijn aanwezig, maar dat is bij deze foto ook al te zien.

Ik heb wel een foto waar zijn bek wat meer open is en zijn tanden dus ook meer zichtbaar zijn, die plaats ik misschien ook nog wel een keertje.
Het harde licht klopt. Het was een erg zonnige dag en de foto is om 12.45 uur gemaakt. Dus er was geen ontkomen aan...

Natuurlijk ook om een wat later tijdstip nog gekeken of we met wat mooier licht de beren konden fotograferen, maar toen lagen ze ver achterin hun gebied te slapen. Ik kon nog net een puntje beer zien, maar niet zo dat het een foto waard was.