Droge lading.

Tanker.

Hotelpassagierschip.( riviercruises)

Bunkerboot ( varend tankstation).

Hotelschip. ( fietsvakanties)

Patrouillevaartuig ( Rijkswaterstaat)

Ook bij deze serie is het inderdaad te merken dat je iets meer een spotter bent dan fotograaf. Dat de camera op automaat staat is geen bezwaar. Wel dat de opbouw steeds zo centraal is. Mischien iets eerder afdrukken in vervolg, zodat je wat meer ruimte van de natuurlijke setting meeneemt.Scheepsspotter schreef:Het is niet even rustig denken hoe zou ik deze nu weer nemen en met welke instelling, dan is deze zo weer uit het zicht verdwenen.

Mendel schreef:Is ook niet om je tegen de borst te stuiten, allerminst doel van fotofora is niet om af te kraken, maar om tot 'betere' resultaten te komen.
Als fotograaf ben ik zo benieuwd wanneer je zoiets plaat, met een kronkelende rivier in de einder erachter. Je hebt als schipper daar een uitgelezen kans voor
Dat is juist het punt.Tony schreef:als ik het goed begrijp vraag je dus niet om een beoordeling, je wil alleen maar de boten tonen ongeacht de compo![]()
dat is prima, maar ik vraag me dan wel af waarom je ze op een foto beoordelings forum plaatst