triumph speed triple

Auto's, fietsen, vliegtuigen, boten... Noem maar op. Je kan ze hier plaatsen
Plaats reactie
denjazzer
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

triumph speed triple

Bericht Geplaatst:

beetje bewerkt, hdr van gemaakt van 5f en dan omgezet in z/w en weer in gekleurd.
is het iets?

Afbeelding
Omhoog Profiel Foto's
kaa
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw

triumph speed triple

Bericht Geplaatst:

Voor mij is het niets. Ik vind de bewerking te heftig, sorry. Zie denk ik liever het origineel.
Omhoog Profiel Foto's
denjazzer
Lid
Lid

triumph speed triple

Bericht Geplaatst:

mm ja das natuurlijk elk zijn smaak, het origineel vind ik nu gewoon een foto van een moto, toch bedankt voor je mening :up
Omhoog Profiel Foto's
Storm
Lid
Lid
Contacteer:

triumph speed triple

Bericht Geplaatst:

Jammer, de hele foto is flink bewerkt maar je bent vergeten om hem recht te zetten. En net wat je zegt, het is een kwestie van smaak (maar niet de mijne ;))
Omhoog Profiel Website Foto's
gjdenbesten
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Re: triumph speed triple

Bericht Geplaatst:

Ik kan dit soort bewerkingen waarderen. Surrealistisch wordt het wel, maar ik word hier wel blij van. Wil dan altijd weten: Hoe doet tie het? Smaak is slechts een interpretatie van hetgeen in de hersens tot een beeld wordt gemaakt. En smaak moet zich (blijven) ontwikkelen. Daar is deze site een prachtig middel bij.
Omhoog Profiel Foto's
denjazzer
Lid
Lid

Re:

Bericht Geplaatst:

Storm schreef:Jammer, de hele foto is flink bewerkt maar je bent vergeten om hem recht te zetten. En net wat je zegt, het is een kwestie van smaak (maar niet de mijne ;))
heb hier moto rechtgezet om deze centraal te zetten en de foto staat ook recht tov de weg

bedankt voor de reactie en jullie meningen, en ja overdreven bewerkte hdr's zie je graag
of niet, er is daar nier veel ruimte tussen heb ik al ondervonden maar daar valt niet over te twisten ;)
Omhoog Profiel Foto's
Peteralexander
Lid
Lid

triumph speed triple

Bericht Geplaatst:

Ik rijd zelf motor.

Ik vind het een poster voor bijvoorbeeld boven je bed voor een tiener :) (positief bedoeld).
Heel kunstig. Ook een goede achtergrond en een mooie hoek (!) (alhoewel ik het idee heb dat je haaks ongeveer bij het zadel gezeten hebt en niet op de helft van de motor)-(maar dat komt vast van/door de foto vóór de bewerking?)
Kweetniet wat het is maar mijn puntje-precies-gevoel zegt dat er wat verdraaid is aan de foto, alhoewel een ander het niet zal zien. Mijn centrale-punt gevoel neigt naar de achterkant van de motor..
Verder een leuk idee.
Ik had vroeger zoiets in mijn kamer hangen met een aap op een harley.
Omhoog Profiel Foto's
denjazzer
Lid
Lid

Re:

Bericht Geplaatst:

Peteralexander schreef:Ik rijd zelf motor.

Ik vind het een poster voor bijvoorbeeld boven je bed voor een tiener :) (positief bedoeld).
Heel kunstig. Ook een goede achtergrond en een mooie hoek (!) (alhoewel ik het idee heb dat je haaks ongeveer bij het zadel gezeten hebt en niet op de helft van de motor)-(maar dat komt vast van/door de foto vóór de bewerking?)
Kweetniet wat het is maar mijn puntje-precies-gevoel zegt dat er wat verdraaid is aan de foto, alhoewel een ander het niet zal zien. Mijn centrale-punt gevoel neigt naar de achterkant van de motor..
Verder een leuk idee.
Ik had vroeger zoiets in mijn kamer hangen met een aap op een harley.
ja denk dat ik vooreerst de moto moest gedraait hebben zodanig dat je de merknaam
op de tank kon lezen en zodat ook meer de voorkant in beeld kwam en idd iets meer
naar rechts mocht gegaan zijn , mss niet mis om eens te herdoen
bedankt voor de tip :up :)
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Transport”