P.s. Nog even een vraagje: weet iemand waarom het zwaailicht op het moment dat de sluiter net open is cyaan-kleurig is, terwijl op het moment dat de sluiter dicht gaat er een duidelijke magenta-kleur tussen het blauw in te zien is?

Als je Opanda Exif Viewer op je computer installeert, kun je in de meeste foto's zelf de exif-gegevens weervindenAndu schreef:Mag ik vragen wat je sluitingstijd was?

Dat is een invalshoek waar ik nog niet aan gedacht heb... Maar je weet het niet zeker?Mendel schreef:De kleurverschillen zou dat mischien te maken hebben doordat met lange sluitertijd, en het warm worden van de sensors en de pixels
Dat is een mooi compliment, thanks!AJL schreef:Tegen de muur met die foto
Dat had geen ander beeld opgeleverd... De sluiter langer open houden wel.Henry schreef:De volgende keer vragen of ze het zwaailicht al eerder aanzetten
Ik dacht dat hij wel wat meer door zou rijden!Storm schreef:Had je niet even de sluiter 5 seconden langer open kunnen laten staan, dan was het rondje met de zwaailampen misschien wel compleet geweest. Dan was hij de foto in- en uitgereden