Geen top foto als ik hem vergelijk met de foto's hier op het forum maar ik vind em zelf super. (ook omdat het mijn hondje is natuurlijk

(Ik zal nog even mijn best doen om voortaan alle info erbij te zoeken.)

Thanx! Grappig, het gras is dus storend. Ik vond dat in eerste instantie ook maar de reacties van mensen die de foto zagen vonden het juist weer leuk. Hier zitten kenners en daar hecht ik meer waarde aan.wim schreef:info staat nog in de foto.
Exposure Time = 1/1250"
F Number = F5
ISO Speed Ratings = 400
Focal Length = 130mm
jammer van dat gras dat voor je lens zit.
beweging in de bal vind ik dan wel weer mooi

Dank je!!AJL schreef:ja....bij foto's die van jou omgeving zijn, jou leefwereld of waarvoor je een warm hart hebt...daar is het moeilijk om "afstandelijk" te beslissen...dit is een goede foto (technisch gezien)
Het blijft een uitdaging om afstand te nemen van jou voorliefde en het afstandelijk te beoordelen.
Maar....als men zegt dat het niks speciaals is, moet ge hem niet altijd deleten, foto's van je gezin en zo...moet je bijhouden en trachten beter te doen; na enkele maanden gaat ge een heel goede foto hebben, en dan delete ge best de oude versie die minder goed was
Veel succes.

je vraagt hier een mening door een foto te plaatsen.Nuelle schreef: het gras is dus storend. Ik vond dat in eerste instantie ook maar de reacties van mensen die de foto zagen vonden het juist weer leuk. Hier zitten kenners en daar hecht ik meer waarde aan

Mee eens! Natuurlijk vind ik zelf de foto mooi, anders had ik hem niet als eerste foto op dit forum geplaatst.wim schreef:je vraagt hier een mening door een foto te plaatsen.Nuelle schreef: het gras is dus storend. Ik vond dat in eerste instantie ook maar de reacties van mensen die de foto zagen vonden het juist weer leuk. Hier zitten kenners en daar hecht ik meer waarde aan
als jij die foto prima vind dan moet je daar ook bij blijven.
zoveel mensen zoveel meningen.
alleen moet je zelf daar een weg in vinden.
alles klakeloos aannemen is ook niet de bedoeling.
je kan er over nadenken en het goede er voor je zelf uithalen.

Hi Ellen!Wolves fotografie schreef:Leuk dat je deze foto geplaatst hebt Nuelle, maar ik ben natuurlijk ook heel benieuwd naar je recentere werk.
Wanneer je Firefox voor Mac gebruikt, dan kun je ook een add-on installeren voor de exif viewer, dat gaat heel eenvoudig en werkt prima. Na installatie van de add-on is het een rechter muisklik op de foto en uit het pull down menu de exif viewer selecteren en je krijgt meteen de gegevens te zien.