I just keep walking in the park

Van hier tot Tokio
Plaats reactie
Lein
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Omdat ik HDR fotografie toch wel enorm interessant vind, ben ik maar weer eens aan het proberen geslagen. Ik denk dat deze platen verre van perfect zijn en wellicht ook niet de meest interessante onderwerpen, maar als studie-objecten voor HDR en Tone Mapping wellicht wel. Benieuwd wat jullie ervan vinden. Persoonlijk vind ik het schuurtje het best geslaagd.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding
Omhoog Profiel Website Foto's
Julia-V
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Re: I just keep walking in the park

Bericht Geplaatst:

Ik heb hier totaal geen kaas van gegeten .
Maar mijn eerste gedachte bij de tweede is ik zie veel groen dat te groen is en het hout heeft naar mijn ideee een rare kleur.
De eerste vind ik wel mooier.
Kwa compo spreekt mij de tweede het meeste aan.
Maar ik ben maar een leek en heb er echt geen kijk op ;)
Omhoog Profiel Foto's
Peteralexander
Lid
Lid
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

Te grauw, veel ruis, en de kleuren zijn te nep.

Ik ben afgestapt van HDR voor normale foto's. Iedere keer ziet het er te nep uit. Geef mij maar gewone goede foto's.
Alleen bij speciale kunstzinnige creaties of onderwerpen kan het onderwerp er nog wel eens leuk uitkomen. Maar voor gewone foto's vind ik het de foto verpesten.
Je ziet steeds HDR versies opduiken maar sommigen lijken zo uit een pentekening-stripboek te komen.
Omhoog Profiel Foto's
Lein
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Peteralexander schreef:Te grauw, veel ruis, en de kleuren zijn te nep.

Ik ben afgestapt van HDR voor normale foto's. Iedere keer ziet het er te nep uit. Geef mij maar gewone goede foto's.
Alleen bij speciale kunstzinnige creaties of onderwerpen kan het onderwerp er nog wel eens leuk uitkomen. Maar voor gewone foto's vind ik het de foto verpesten.
Je ziet steeds HDR versies opduiken maar sommigen lijken zo uit een pentekening-stripboek te komen.

Ik weet zelf nog niet wat ik ervan vind, totdat ik het zelf goed onder de knie heb. Ik vind je reactie er fijn en eerlijk, alleen heb ik er voor het ontwikkelen van deze techniek niet zoveel aan ;)
LinseyP
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ik ben het een beetje met peteralexander eens. Voor natuur vind ik het meestal niet echt mooi. Hier vind ik de compo van foto 2 wel goed.
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”