Laatst deze bruine winter juffer gespot. Bij het maken van de plaat geen idee dat het zo'n zeldzaamheid was in Nederland, dus dat maakt het bij thuiskomst toch weer net iets leuker. Het bijzondere aan deze juffer is dat hij in rusthouding de vleugels over het achterlijf plooit zoals de meeste juffers, maar met beide vleugels strak tegen elkaar aan één zijde. De andere pantserjuffers houden hun vleugels altijd half gespreid. In deze foto goed te zien, dat ze aan één kant hangen. Misschien een beetje standaardplaat maar ik ben er nu wel erg blij mee
Wat een prachtig Gotchas en wat lukt jou dat mooi zeg met 400 iso. Ik heb er dikwijls moeite me om hem dan zo mooi scherp tekrijgen vooral s,morgens. Maar deze is helemaal af ook kwa kleuren.
Leuk hoor dat het een zeldzame is,maakt het toch weer erg bijzonder Prachtige plaat met mooie kleuren en goed scherp ik vind deze toch ook weer niet zo standaard hoor
Das toevallig zag hem net ook al op een ander forum staan . Maar deze soort kende ik dus ook nog niet Wendy . Mooie plaat ook trouwens goed scherp en lekker helder van kleur .