Gaaf hoor en mooie serie. helaas gaat het ook wel is fout zoals pas te zien was in het nieuws. Echt kerurige foto's en super belicht. mooi scherp niets op aan te merken. F6 vind ik de mooiste
Fantastische serie, als ik moet kiezen, kies ik voor #6 en #7, enerzijds vanwege de plaat, anderzijds vanwege mijn ontzag voor wat je in 2011 met een heli kan doen
Zien er allemaal ragscherp uit, met goede belichitng en kleuren. De platen met flare en rook spreken mij het meeste aan, deze stralen zoveel dynamiek uit
De zevende en achste zijn dan ook naar mijn bescheiden mening de toppers in deze serie
Nr 3 vind ik echt het einde, en bij nummer 1 lijkt het alsof je zelf in een vliegtuig ernaast zat, of was dat vliegtuig net toevallig jouw kant op gekanteld zodat het lijkt alsof hij recht vliegt?
Goede serie, goede composities, scherpte. Toch kan het nog iets beter door gebruik van langere sluitertijden. Beweging in de rotor van de helicopter, en in de propellors van de kleine vliegtuigjes. Geeft nog meer dynamiek in je foto's.