Persoonlijk had ik er boven nog een randje van afgesneden. Daarnaast lijkt het of je lens vuil / beslagen was. Had dit even in photoshop zwart gebrushed.
Verder wel een leuke plaat alleen wel iets teveel gezien naar mijn mening.
die grijze waas links en rechts boven was in photoshop niet echt te zien, nu op deze donkere achtergrond is t toch wel erg aanwezig, zal vanmiddag eens kijken.
Vind de foto wat druk geworden door de lange sluitertijd te veel licht sporen had ook er van boven net die halve lantaarn afgesneden. De vlekken in de boven hoeken zijn hier duidelijk waarneembaar, lijkt vel vignetering wat ik me moeilijk kan voorstellen.
Toch blijven er onwijs veel fouten en vlekken in je foto zitten Rick. Misschien moet je je beeldscherm eens kalibreren of een iets betere kopen als je serieus met fotografie bezig bent. Ik kan nu precies zien waar je gebrushed hebt met zwart en ook valt het protaal boven de snelweg helemaal weg...
Waarom heb je er voor gekozen om de hdr techniek toe te passen en niet een groter diafragma te proberen? En als je dat laatste hebt geprobeerd, hoe is dat uitgepakt?
Heb je voor HDR niet 3 of meer gelijke foto's nodig met verschillende belichting? Lijkt me zeer moeilijk met bewegende beelden
Foto 1 vind ik te druk en de bewerking van de update is zeer slordig uitgevoerd. Misschien nog maar een keer terug en een beetje meer experimenteren met je instellingen...