Foto1

Foto2

Foto3

Ook graag hier een reactie op.
M.v.g.

Waarom upload je ze dan niet even in flickr? En mag ik vragen bij welke provider je je site hebt? Is eigenlijk schandalig dat de kwaliteit zo slecht wordt dan, zeker bij een bruidsreportage die je een volgende zou kunnen opleveren als mensen je site zien.Stefannikon schreef:Tja...... onscherp, dat vind ik ook. ik heb de foto's op mijn website staan en worden daardoor erg slecht van kwaliteit.
Als ik de foto's op de pc zelf bekijk zijn ze veel beter.
Ook zijn de foto's met een 70-300mm lens gemaakt zonder autofocus![]()
Dus heb zelf aan de lens moeten draaien om hem ''scherp'' te krijgen.
Dit is geen excuus maar ''even ter info'' waarom.
Tja eigenlijk een gove fout om ze hier te plaatsen![]()
M.v.g.

Misschien kun je dat alsnog doen, zodat je foto's wel een fijne beoordeling krijgen, want dat is wat je wilde toch?:)Stefannikon schreef:Ik ben ook bezig om mijn website naar een andere provider te verplaatsen.
Ook zal ik overwegen om via een upload site de foto's te plaatsen, maar had daar gisteravond geen zin in![]()
Toch bedankt voor de reactie's .

jeroenk schreef:Gekke vraag...maar was je de enige fotograaf op deze bruiloft? Gezien je "ervaring" mag ik hopen voor het bruidspaar van niet (een bruiloft doe je in ieder geval met goed werkende spullen en een mannetje erachter die die spullen door en door kent..)
En ik blijf me verbazen dat mensen wel fotograferen...maar echt niets snappen van het juist digitaal weergeven van de foto's. Mijn eerste gedachte toen ik de foto's zag was.."Mijn mobiel maakt betere foto's"...
Naast de kwaliteit vind ik de uitsnedes ook niet heel erg geschikt.
En begrijp me niet verkeerd hoor...ik wil hier niet even lekker herrie schoppenMaar ik snap niet dat je een dergelijk risico uberhaupt wil nemen...ik durf nog niet eens voltarief voor een bruiloft te vragen, terwijl ik écht wel tevreden ben over de resultaten...