# 1 is als moment heel goed gekozen. Zoals Wendy al zegt: licht is iets te fel. # 2 had net iets scherper mogen zijn. Ligt net iets te veel naar achteren denk ik. Maar ik weet hoe moeilijk dat is bij macrowerk. Mij lukt het eigenlijk nooit goed.
Leuke foto 1e heel goed moment, ik heb dat nog nooit gezien, inderdaad wel erg hard licht maar wel mooi scherp 2e hier wat zachter licht compositie ziet er goed uit de scherpte ligt net een tikje te ver naar achteren. de vleugels zijn wel goed scherp maar het kopje valt net buiten de scherpte diepte
Bij de eerste stoort het felle licht me iets. De 2e vind ik hier de betere alhoewel hij net niet scherp is op het koppie.
Wat is de exif van deze foto's?
Bestaat zo'n ''exif'' alleen met spiegelreflex cam's? Want ik heb het dus proberen op te zoeken (met de rechtermuisknop onder eigenschappen toch?) Maar ik kan daar niks van terugvinden.. Heb dus ook geen spiegelreflex, vandaar dat ik dacht dat het daardoor komt.
Hm.. nou van deze foto's heb ik de originelen niet meer op de pc staan, maar op mijn harde schijf die momenteel niet aangesloten is. Maar heb net even bij een willekeurige andere foto gekeken en kan echt niks vinden.